کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ از ARTIK پلتفرم برای دستگاه‌های متصل رونمایی کرد

سامسونگ الکترونیک پلت‌فرم باز جدیدی راه‌اندازی نموده است که اظهار می‌کند به وسیله این پلت‌فرم، فناوری وسایل هوشمند خواهد توانست سریع‌تر و ساده‌تر توسعه پیدا کند. ARTIK شامل سه بورد مداری پشتیبانی نرم‌افزار، ابزارهای توسعه و رمزگذاری تعبیه شده به منظور امنیت بیشتر است.


sumartick

Alex Hawkinson، مدیر اجرایی SmartThings که در مرداد ماه سال گذشته توسط سامسونگ خریداری شد نیز اعلام نموده است که علاوه بر ARTIK، به منظور کمک به توسعه‌دهندگانی که برای دستگاه‌های خود اپلیکیشن‌هایی خلق نموده‌اند، سرویس SmartThings Open Cloud را ارائه می‌دهد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ کوچک‌ترین ماژول این مجموعه با عنوان ARTIK 1، تنها دارای ابعاد ۱۲ در ۱۲ میلی‌متر است. این ماژول برای استفاده در گجت‌های پوشیدنی و قسمت‌های برآمده و یا دشوار در اجسام تولید شده و دارای یک سنسور حرکت ۹ محوره و اتصال بلوتوث کم‌مصرف است.

سامسونگ ادعا می‌کند که هر مرتبه شارژ آن می‌تواند مدت زمان تقریبی ۱ هفته را کفایت کند. بزرگ‌ترین بورد که ARTIK 10 نام دارد دارای یک پردازنده ۸ هسته‌ای و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بوده و قابلیت رمزگذاری ویدئو و پخش آن را نیز دارد.

در حال حاضر کاربران ARTIK می‌توانند از سرویس Boogio که سنسورهایی برای کفش‌های کاربران ایجاد می‌کند و Weenat که کشاورزان را در نظارت مزارع یاری می‌نماید، بهره ببرند. ARTIK یک گام در مسیر هوشمندسازی اشیا بوده که در این میدان پلت‌فرم‌های دیگری نیز از رقبایی همچون کوالکام و اینتل حضور دارند.

اگر ARTIK موفق به ایجاد تمایز شود خواهد توانست دریچه‌ای تازه به روی کسب‌وکار نیمه‌هادی‌های سامسونگ الکترونیک گشوده و علاوه بر افزایش درآمد خود، به یاری برخی دیگر از رقبای فرسوده در بازار گوشی‌های هوشمند نظیر شیائومی و میکرومکس نیز بیاید.

بنا به گزارش درآمدی ۱Q 2015 که در ماه گذشته منتشر شده است، سامسونگ الکترونیک چنین بیان داشته که درآمد سه ماهه دوم حاصل از فروش چیپست‌های حافظه به سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند بوده است. وی اظهار داشته است که واحد تولید نیمه‌هادی‌ها از سهم ۲۰.۸ درصدی خود در سال گذشته، موفق به رسیدن به سهم ۲۸.۵ درصدی فروش این شرکت شده است.

با این حال سامسونگ الکترونیک در نظر دارد استفاده از این پلت‌فرم را به سرعت توسعه بخشیده و تکنولوژی آن را به تمامی محصولات خود نظیر گوشی‌های هوشمند، تلویزیون و لوازم خانگی وارد نماید.

Young Sohn، مدیر شرکت سامسونگ و همچنین مسئول واحد استراتژی این شرکت در گفتگو با وال استریت ژورنال بیان داشته است که در حال حاضر تمامی محصولات سامسونگ به جای انتخاب پردازنده‌ها و نرم‌افزارهای ساخت خود شرکت از تکنولوژی ARTIK استفاده خواهند نمود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26411 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/02/24 تعداد مشاهده: 1688
سافت گذر